Alergologie
Alergiile sunt boli care sunt produse printr-o reacţie particulară a unor persoane, a organismelor, la contactul cu unele substanţe, care
Cardiologie
Cabinetul de cardiologie al Policlinicii ProMED este dotat cu următoarea aparatura de ultimă generație: ecograf Doppler color; electrocardiograf multicanal; electrocardiograf de
Chirurgie Generala
Prin cabinetul de chirurgie al Policlinicii ProMED se asigură: Consultații de specialitate pentru stabilirea necesității intervenției chirurgicale; Consultații și consiliere post operatorie;
Dermatologie
Meritați să vă simțiți bine în pielea dumneavoastră, iar noi putem face posibil acest lucru! utilizând echipament modern, de ultimă
Diabet
Cabinetul nostru vă pune la dispoziţie o diagnosticare corectă prin consultaţii de diabet zaharat, dislipidemii, hiperuricemii si boli de nutriţie.
Ecografie
Ecografe din clasa premium, de înaltă rezoluție, ce oferă posibilitatea examinării 2D, 3D, 4D, endocavitar, Doppler color și spectral, cu
Endocrinologie
Cabinetul de endocrinologie al Policlinicii ProMED este dotat cu ecograf Doppler color de înaltă rezoluţie ce permite diagnosticarea cu precizie a bolilor endocrine,
Hematologie Clinica
Bolile sângelui și ale organelor hematopoietice (organele care produc celulele sângelui) sunt afecțiuni destul de frecvente, uneori ignorate de pacient
Medicina Generala
Acest cabinet modern utilat își propune să realizeze: Consultația medicală de primă intervenție, prin care este evaluată starea de sănătate a
Medicina Interna
Medicina interna se ocupa cu preventia, diagnosticul si tratamentul afectiunilor organelor interne: afectiuni respiratorii, cardiace, digestive, renale, osteoarticulare.
Medicina Muncii
O specialitate a cărei importanță este în continuă creștere având multiple atribuțiuni. Monitorizarea stării de sănătate a angajaților prin :
Neurologie
Dotat cu toată aparatura necesară, inclusiv electroencefalograf, ecograf doppler color, doppler spectral și transcranian, cabinetul de neurologie este la dispoziția pacienților cu
Obstetrica si Ginecologie
Cabinetul de obstetrică și ginecologie este dotat cu aparatură modernă (ecograf Doppler color cu program de morfologie fetală, videocolposcop, electrocauter, radiocauter,
Oftalmologie
Dotat cu aparatură modernă de ultimă generație (biomicroscop, autokeratorefractometru, câmp vizual, visiotest, tonometru noncontact) cabinetul de oftalmologie asigură consultanță și investigații ale bolilor oculare, având ca
ORL
Cabinet modern dotat cu aparatură de ultimă generație: UNIT O.R.L. complet utilat, videoendoscopie; Numeroase posibilități de investigare și diagnosticare O.R.L.; Audiometrie cu
Ortopedie
Prin cabinetul de ortopedie al Policlinicii ProMED se asigură consultații pentru diagnosticul afecțiunilor osoase congenitale (malformații congenitale de șold, chisturi etc.), consultații și tratament de
Pediatrie
Cabinetul de pediatrie oferă: Diagnosticarea și tratarea afecțiunilor acute cât și monitorizarea afecțiunilor cronice; Monitorizarea dezvoltării normale a copilului; Servicii preventive
Psihiatrie
Se asigură consultații și tratament pentru afecțiunile psihice: Tulburări auxiliare; Tulburări depresive; Fobii; Demențe; Psihopatii; Psihoze majore (schizofrenii, tulburări maniacale,
Psihologie
Cabinetul de psihologie oferă servicii de consiliere și te așteaptă să îți iei gândurile și sentimentele în propriile mâini și să
Urologie si Sexologie
Prin cabinetul de urologie al Policlinicii ProMED se asigură consultație de specialitate, ecografie urogenitală și terapie adecvată afecțiunii respective. Consultații de urologie;