logo
  • Pot primi rezultatele analizelor medicale pe e-mail?

    Da! Tot ce trebuie sa faceti este sa solicitati inainte de momentul recoltarii primirea rezultatelor pe mail. Veti fi anuntat prin e-mail imediat ce analizele dumneavoastra sunt gata si vi se va trimite o parolă de acces, împreună cu instrucțiuni detaliate pentru procedura de vizualizare a rezultatelor de laborator. Pentru accesarea acestora intrați la secțiunea “Rezultate Analize” și urmați instrucțiunile din mail-ul primit.

  • Care este intervalul în care se pot recolta probele de sânge?

    De luni până vineri, între orele 07:00 – 12:00

  • Ce acte îmi sunt necesare pentru analizele decontate prin CAS?

    Pacientul trebuie să aibă asupra sa următoarele documente: actul de indentitate (buletin/carte de identitate sau certificatul de naștere în cazul copiilor preșcolari); biletul de trimitere tipizat de la medicul specialist sau medicul de familie cu analizele solicitate; cardul național de asigurări de sănătate sau adeverinţa de înlocuire a cardului de sănătate, după caz.

  • Sunt analize medicale ce nu se regăsesc în cadrul site-ului

    Lista de analize medicale nu cuprinde testele rare, efectuate cu o frecvență mai mică și nici toate analizele medicale lucrate în colaborare cu partenerii noștri din centre medicale din București şi Timişoara.

    Pentru detalii, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 0249 433 112.

  • Care sunt centrele medicale partenere Promed?

    În prezent, Policlinica Promed colaborează cu:

         Bioclinica
         New Blue Life
         Gral Medical
         MEDAS
         Mediclass
         Medicover
         Medlife
         Medsana
         Regina Maria
         RomGerMed
         Sanador 

         Allianz Tiriac
         Signal Iduna

  • Se pot face recoltari de sânge și la domiciliul pacientului?

    Da, recoltarea se poate face și la domiciliu de către o asistentă medicală a policlinicii ProMed. Pentru detalii, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon 0249433112